29.12.2011

משחקי מכוניות - מה כולם רוצים?

בתקופה האחרונה אנו רואים יותר ויותר חברות משחקי מכוניות המציעות משחקים עבור נערים המעוניינים לשחק בהם. במהלך עבודתם על המשחקים, עובדות החברות על כך שהילדים לא יוכלו להפסיק לשחק במשחקים ובכך הן מקבלות יותר ויותר ילדים המשחקים במשחקים אותם פרסמו.

מה הגיימרים הכי דורשים?

שחקנים המשחקים במשחקי מכוניות הופכים מיד לאוהבים של אותם משחקים באינטרנט. בשל כך אנו רואים הרבה שחקנים האוהבים בעיקר משחקי מכוניות ובשל כך יצרניות משחקי מכוניות מעדיפות לפתח משחקי מכוניות על פני משחקי אסטרטגיה.

הרצון בתחום משחקים ברשת גורם לכך שיצרניות משחקים לילדים החלו לעמול במשך זמן רב על השקה של משחקים ברשת רבים ככל הניתן ובכך מקבלות יותר ויותר אוהדים למשחקים שלהם מה שמוביל להמשך פיתוח משחקים טובים יותר.

אילו סוגי משחקי מכוניות יש?

קיימים סוגים רבים של משחקים באינטרנט כאשר רוב תשומת הלב מופנים כלפי משחקי מכוניות. הרי מפתחות משחקי פלאש מעוניינות לקבל את מרבית האוהדים שישחקו ויאהבו את המשחקים שלהם.

ז'אנרים בתחום משחקי המכוניות

תחום משחקים אחד מתקיים בסוג התחרות רכבים. בתחום זה משחקים הנהגים מהתמודדות אחד נגד השני אל מול כל שאר הרכבים בקרב בדרך לכבישת המקום הראשון. משחקי מכוניות רבים מציעים גם מרוץ המצריך הגעה למינימום נקודות. בתחום נוסף של משחקי מכוניות מרוץ נפגוש עימותים בין רכבי שטח כשהמטרה היא להגיע למקום הראשון עם הכי קצת פגיעות ברכב. פגיעות קשות עלולות להשבית את הרכב ולהביא לתחילת המשחק מחדש. בתחום נוסף של משחקי מכוניות נדרש השחקן להציג כישורים כמו קפיצות בהם יתבקש להגיע להימנע מתאונות ו לסיים בשלום. במקרה שבו יגיע אל קו בגמר יקבל נקודות בדרך להרכבה של מנועים חזקים יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.