9.12.2011

משחקי מכוניות - מה הקהל דורש?



משחקי מכוניות ברשת


בתקופה האחרונה אנו רואים יותר ויותר חברות משחקים ברשת המפתחות משחקים עבור נערים המעוניינים לשחק בהם.לאורך עבודתם על המשחקים, עובדות החברות על כך שהילדים יתמכרו למשחקים ובכך הן קולטות יותר ויותר ילדים המשחקים במשחקים אותם פרסמו.

מה השחקנים הכי רוצים?

גיימרים המשחקים במשחקי פלאש הופכים מיד לאוהדים של אותם משחקי פלאש. בשל כך אנו רואים הרבה ילדים האוהיבם בעיקר משחקי מכוניות ובשל כך יצרניות משחקים לילדים מעדיפות לפתח משחקי מכוניות על פני משחקי פעולה.
הביקוש בתחום משחקים באינטרנט גורם לכך שמפתחות משחקי מחשב החלו לעמול במשך זמן רב על פיתוח של משחקים באינטרנט רבים ככל הניתן ובכך מקבלות יותר ויותר אוהדים למשחקים שלהם מה שמוביל לרווח כספי גבוה ולפיתוח משחקים נוספים.

אילו סוגי משחקי מכוניות יש?

קיימים סוגים רבים של משחקי פלאש כאשר עיקר האהדה מופנים כלפי משחקי ספורט. הרי יצרניות משחקי פלאש מעונייניות לקבל את מרבית הגיימרים שישחקו ויאהבו את המשחקים שלהם.

סוגי משחקי מכוניות

משחקי מירוצים באינטרנט
סוג נפוץ מתעסק בסוג המכוניות. בז'אנר זה מתחרים גיימרים מהתמודדות אחד על אחד אל מול כל שאר הרכבים בקרב בדרך להגעה לקו הגמר. משחקים ברשת רבים מציעים גם מירוץ המצריך הגעה למינימום נקודות. בתחום נוסף של משחקי מירוצים נפגוש קרבות בין אופנועים כשהמטרה היא להגיע למקום הראשון עם מעט פגיעות ברכב. פגיעות קשות עלולות להשבית את הרכב ולהביא לתחילת המשחק מחדש. בתחום נוסף של משחקים ברשת נדרש השחקן להציג פעלולים כמו קפיצות בהם יתבקש להגיע להימנע מתאונות ו לנצח. במצב שבו יגיע אל נקודת הסיום ירוויח נקודות בדרך לרכישה של מנועים חזקים חדשניים יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.