18.5.2011

משחקי מכוניות


משחקי מכוניות מאז ומעולם משכו אנשים רבים לשחק בהם בניסיון לנהוג נכון על המכונית ולהוציא את הציון הגבוה ביותר בדרך לראש טבלת הזכיות של המשחק. באתר gamy.co.il תוכל למצוא מגוון רחב של משחקי מכוניות ממכרים ומשעשעים במיוחד המרתקים אנשים רבים לשעות ארוכות של משחק. במאמר הבא נסקור, בין השאר,  את המשחק "מרוץ המכוניות" מקטגוריות משחקי מכוניות. משחק זה מושך אנשים רבים לשעות מרובות של משחק אל מול מסך המחשב בדריכות ועניין רב בהמשך המשחק.

משחקי מכוניות לילדים


מרוץ מכוניות

מרוץ מכוניות הוא אחד מבין כמה משחקי מכוניות מהממכרים ביותר. כל מטרת המשחק היא לנהוג ברכב אדום ולצבור כמה שיותר נקודות אל ידי איסוף עצמים שונים. הם הזמן העצמים משתנים הניקוד עולה והמשחק נעשה מרתק יותר ויותר. מומלץ בחום!

משחקי מכוניות שונים ברשת מציעים לנו כמעט תמיד את אותה החוויה. לרוב ננהג ברכבים שונים תוך ניסיון להגיע כמה שיותר מהר אל קו הסיום. חידוד מהפכני בעולם מרוצי המכוניות הביא ליצירה של משחקי מכוניות בהם מתחוללים קרבות של ממש בין מספר נהגים כאשר כולם אנושיים ומשחקים מהמחשב האישי שלהם או לחילופין אדם המשחק מול ה"מחשב". הנאה רבה מובטחת תוך היצמדות שעות מרובות אל מסכי המחשב שלכם תוך כיף ושעשוע שאינו נגמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.