4.5.2011

משחקי מכוניות


ברשת האינטרנט ניתן למצוא משחקי מכוניות רבים המקנים לשחקנים הנאה רבה ויוצרים תשוקה רבה בקרב שחקנים רבים הרוצים לשחק ביותר ויותר משחקים ובעיקר משחקי מכוניות מהנים ומיוחדים. ניתן לראות כי יותר ויותר ילדים בוחרים לעזוב את משחקי השכונה ומשחקי החברה לעבור אל משחקים לילדים באינטרנט. בנוסף, נראה כי יותר ויותר ילדים מעדיפים משחקי מכוניות במחשב ולא משחקים מסוגים אחרים.

יצרניות משחקי מכוניות – מה הם עושות?

במאמצים לחשוף את סודותיהם של אותם משחקי מכוניות ממכרים במיוחד פנו ילדים אל יצרניות המשחקים ושאלו "כיצד הפכו משחקי מכוניות לממכרים ומיוחד כל כך? כיצד לא ניתן להפסיק לשחק?" במטרה לקבל תשובה לשאלות שרבים שואלים.



התשובות לא איחרו להגיע. המסקנה הראשונה הייתה כי משחקי מכוניות מהווים תחליף לכל האדרנלין אותו מפרקים הילדים במשחקים אחרים בשכונה עם חברים, כל האקשן וההמולה סביב משחקי מרוץ מהווים תחליף לכל האקשן במשחקים אחרים להם זקוקים הילדים. כך שבעצם כל האקשן והפורקן במשחקי מרוצים הוא הדבר העיקרי המושך ילדים רבים לשחק במשחקים אלו ללא הפסקה.

בעצם מה שנאמר כאן הוא שיצרניות משחקי מכוניות יושבות שעות על גבי שעות במטרה ליצור את המשחקים המושכים ביותר, אלו שיוציאו מהשחקן את מרב העוצמות והאנרגיות במטרה למשוך אותו יותר ויותר אל המשחק.

אילו משחקי מכוניות קיימים בעצם?

ניתן למצוא באינטרנט מגוון רחב של משחקי מכוניות ממגוון רחב של סוגים. נוכל למצוא המון משחקים העוסקים בתחרויות עם מכוניות מרוץ, נוכל למצוא משחקים עם אופנועים, טרקטורונים, מכוניות, משאיות ועוד. נוכל למצוא משחקים שהמטרה בהם היא להשיג רכבים טובים יותר ואחרים בהם נצטרך לעבור מכשולים בדרך לקו הסיום. אך המשחקים המושכים ביותר הם משחקי חניה ומשחקי מרוץ.

משחק חנייה

בואו להחנות את הרכב שלכם בצורה המהירה והבטוחה ביותר. היזהרו לא לפגוע בשום אוטו ובטח לא לעשות תאונות. האם אתם יכולים לחנות בשלום?

קישור לכניסה למשחק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.